Asta da pauza!!! Daca ar fi asa si la scoala!!!..m-am gandit sa incep sa scriu si pentru ca vine vacanta si pentru ca tot mai multe prietene si-au facut blog...si cum sa raman eu mai prejos...


             De curand am ravazut filmul Dirty Dancing
(l-am mai vazut cu muuulti ani in urma) ...unul dintre cele mai bune, parerea mea...de acolo se trage si melodia de pe fundal...de fapt melodiile...Si am ramas surprinsanu se punea accent pe aspectul fizic??...OK...nu spun ca era luat orice om de pe strada...,,Hai sa facem un film'', sau ca actorii nu erau machiati, dar sunt atat de inocenti, incat par din alta lume...acum, in zilele nostre daca nu ai cat mai multe operatii estetice esti urata...sau??? care e motivul interventilor chirurgicale atat de dese?!?..sunt de acord cu ele, dar numai daca ai nevoie...sau vrei sa devi un produs...in orice caz, concluzia este ca operatiile estetice sunt fitze...
Se face cam tarziu...am sa revin cu opinia mea mai dezvoltata alta data...Pana un alta...Sa nu uitati sa fiti optimisti!!
    Mwah :*:**

P.S: poate o sa par demodata, dar am ales melodiile pe care le auziti acum pentru ca acestea ma linistesc..si la cata energie am eu...oricum cred ca merita sa ne amintim de film...cel putin de Patrick Swayze...