In cautarile mele pe net...despre lucruri interesante desigur (si dupa ce am terminat cartea de citit :)) am gasit un articol despre cat sunt oamenii de prosti...adica unii...(sa nu ma intelegeti gresit)!
Niste adolescenti fara pic de creier,sau cel putin asa par declara ca  au VRUT SA SE SINUCIDA PENTRU CA  LUMEA DIN AVATAR NU EXISTA!!!!
Ceva mai hilar  nu am auzit...
si am auzit multe...pentru ca am niste colegi atat de draguti :))...
De fapt nu e de ras...aceste persoane chiar au proleme...dar ar trebui sa se gandeasca  de 2 ori cand fac un lucru "rau pentru natura".Poate daca am avea respect fata de noi, atunci si persoanele de langa noi ar avea...in orice caz filmul este foarte bun...cu toate aceste nu vad unde este ,,scopul'' de a te sinucide...



Na ca am trait sa o vad si pe asta ... :))







P.S:tot acolo am vazut un articol foarte interesant...
In Turcia s-a nascut un miel cu fata UMANA!!! :O 
Mi-ar placea sa stiu din ce cauza...(s-a nascut cu fata umana)...
si sa nu va ganditi la prostii... :))




P.S': trebuie sa scriu despre doua dintre prietenele mele cele mai bune Alina si Diana pentru ca imi fac viata atat de frumosa !! :)) (mai sunt si alte persoane importante in viata mea,dar daca nu scriam despe ele luam bataie maine la scoala :)) :* :)) 
Daca adolescentii aceia care au vrut sa se sinucida ar avea asa prieteni lumea ar fi mult mai buna :)