Si dupa cum majoritatea stiti e........VACANTA!!!
Nimica nou pana aici.Sincer nici nu am vesti noi. Doar cateva consatatari, cu care veti fi mai mult sau mai putin de acord cu mine.
S-a terminat un semestru, din pacate mai urmeaza unul :(( si tot asa pana ajungem sa imbatranim si sa regretam ca in loc sa invatam am scris pe blog :))
Parca a trecut o zi, dar cand te gandesti la toate ,,lucrurile bune'' pe care le-am facut constati ca fac aproape un an intreg.Nici nu e de mirare cu asemenea fiinte in clasa.Azi am descoperit ca masina ARO are 3 roti( prietenii stiu de ce :)))
Clasa a X-a A...copii obisnuiti, unii foarte dotati...din punct de vedere intelectual.


Azi nu critic pe nimeni, am numai cuvinte de lauda pentru scoala...ca s-a terminat (m-as fi bucurat sa se termine de tot).Totusi nu sunt lamurita cu vacananta asta...o saptamana ?????
E ca si cum te-ai pune in pat si cand te trezesti esti tot acolo...dar decat nimica e bine si atat, la urma urmei nu sunt Dumnezeu sa fac ce vreau si sa imi iau vacanta cata vreau :)


P.S: Trebuie sa le mentiomez pe colegele mele super dotate si anume intelectual :)) care au media 10.Si daca nu pot avea si eu o medie astronomica cel putin sa fiu mandra cu ele :) :*