Buna!!!
Aizi sunt libera, nu mai am nimica de facut...decat sa imi pierd timpul pe blog.Nu am scris de ceva zile  si ,,cititorul meu s-ar putea supara'' :)) si l-as putea pierde si pe el :)Am ceva postari nefinalizate de ceva timp si cu toate ca e prea tarziu cred ca cel putin ar trebui sa  mentionez una dinte ele...ma mai gandesc :)...
Vacanta asta am fost harnica...am citit o carte...poate unii dinte voi au citi mai multe, dar cel putin eu am citit-o de buna voie si nesilita de nimeni :))
Si am si invatat ceva din ea...ca dragoste invinge intotdeauna ... :)) O telenovela pusa pe hartie,ceva de genul asta e cartea...(se numeste Promisiunea de Daniele Estelle).
Ce om sunt si eu...in loc sa citesc Ion...
Citeste ce iti place nu ce ti se impune!!!!
Parintii mei se multumesc sa ma vada cu carte in mana , nu mai conteaza si ce citesc :)) ;)...e vina lor!!!
In orice caz de cand ne nastem suntem ,,supusi'' cunoasterii :invatam sa vorbim, sa mergem, sa numaram, sa citim, astefel incat cand ajungi in clasa a X-a profesorul de istorie sa iti  spuna ,,eu nu vreau sa inveti din carte, eu vreau sa sti''...poate vi se pare imposibil (asa am crezut si eu la inceput), dar exista nu una, ci doua metode de a sti fara sa inveti :
1. Sa te nasti cu 200 de ani in urma;
2.Sa costruiesti o masina a timpului si sa vezi cu ochii tai ce s-a intamplat...
Nu pot sa spun decat: respect domn' profesor!!!
Dar din pacate de asemenea specii ne vom lovi la tot pasul...important e sa radem si sa trecem mai departe... :))