Sunt o multime de lucruri pe acest pamant pe care le iubim...dar dupa cum toti stiti nu le putem ,,iubi'' pe toate :(
Anumite lucruri din viata noastra reprezinte adevarate,,pericole''.
Unele trec neobservate, altele ne fac viata mai frumoasa, dar din aceasta categorie fac parte si cele urate de care, din pacte, ne lovim pe parcursul intregii  nostre ,,hibernari'' pe pamant. Lucruri pe care le uram...
Sunt sigura ca fiecare detesta ceva...obiecte, personalitatea uni om, animale, flori, fete si baieti... :))
Am si eu cateva stelute care se invart in jurul capului meu :D. Unele justificate, altele nu...si asta imi da de gandit. :)

Ce urasc eu cel mai mult...hmmm...nu cred ca exista grade de comparatie.
1). Prostia...si nu genul de prostie care arata IQ-ul unei peroane :)) Adica nu am nicio problema cu cel care nu stie care este numarul atomic al hidrogenului. Ma deranjeaza oamenii care fac pe prostii doar pentru a se da mari (exista si astfel de persoane) si pun intrebari tampite numai pentru a se baga in seama. Am o gramada de exemple, dar nu cred ca trebuie sa le insir, la urma urmei toata lumea intalneste astfel de persoane atat  de ,,simpatice''.
2). Mandria...daca esti mandru esti prost, deci...nu cred ca mai trebuie sa comentez :))
3). Lipsa de intimitate...unii oamei chiar isi spala rufele in public si nu vad ce e interesant la asta (din aceasta categorie fac parte vedetele, cu toate ca exista si persoane ,,nepublice'' care fac acelasi lucru)
4). Perfectiune...unii oameni se considera atat de perfecti...sa spunem ca nu e chiar asa o problema, dar atunci cand critca alte persoane devine cel mai enervant lucru...faza e ca ele au o gramada de defecte pe care nu si le vad, dar le vad la altii...
5). Prejudecati...cred ca acesta este unul din motivele care ne fac o tara de lumea a III-a.
6). Banii...nu urasc banii, dar nu imi plac persoanele care fac orice pentru a avea cat mai multi...fete de 19 ani care se casatoresc cu mosi de 60 de ani...
,,-Pentru ce???
-Adevarul e ca dragoste nu are varsta si eu chiar tin le el, reprezinta cel mai frumos lucru din viata mea, sunt foarte fericita ca l-am intalnit...'' Cuvinte tot mai des intalnite care nu fac altceva decat sa ne arate realitatea.
Dragoste nu are varsta???cand diferenta este de 30-40 de ani sunt sigura ca are :))

Ar mai fi si altele, dar mai marunte :))...nu imi plac serpii, hainele mulate la baietii...fetele matzaite si ...multe altele :)
Thanks for read!!
      Mwah  :*
P.S: Am gasit cea mai dragutza ,,chestie'' pe care am vazut-o in viata mea:):*