Am ras azi la scoala cu lacrimi.Poate nu ar trebui sa scriu asa ceva, dar acesta e adevarul.Eu pot sa spun ca facem ore in prostie, nimeni nu misca in clasa si in pauza toti elevii invata pentru urmatoarea materie...dar ar fi o mare minciuna.
Cu toate ca prima ora a inceput rau, situatia s-a mai remediat, ajungand la culmile hilarului :))
Ora de istorie...cred ca fiecare in anii in care a fost elev a avut o problema/bucurie atunci cand venea ora de istorie...in cazul meu sunt ambele...atunci cand vine vorba sa raspunzi trebuie sa depui eforturi considerabile sa scoti un 10.Sa nu mai vorbim de lucrari :O
Dar ora de istorie de astazi a fost superba =D
A avut de toate, de la consultatile medicale ale unui cocos de plus, pana la inmormantarea acestuia...
Suna macabru :))
Sa nu mai spun de fazele din pauza =)). Orice elev ar merge cu drag la scoala daca ar exista colegi ca ai mei...
Circul continua si maine de la prima ora :))
Cred ca imaginea clasei mele este foarte proasta in aceste momente, asa ca trebuie sa spun ca nu toti elevii sunt asa...unii chiar inavata si in pauze si nu baga in seama toate prostiile noastre.

Adevarul e ca nici noi nu suntem la toate orele asa, doar la cele la care ni se permite :D

Acum sa vedem ce se mai intampla maine...daca e ceva insemnat nu voi ezita sa il imapartasesc cu voi.

Postez mai tarziu si ceva poze de la inmormatare :))
Mwah :***

Am revenit cu pozele asa cum am promis :)) =D

Incercari zadarnice de a-l tine in viata :((


                                                                         
  Sicriul a fost suflat in aur si a costat 79.000 euro.
Inmormantarea a fost intima, dar camerele de filmat nu au incetat sa spioneze, dovedindu-se astfel ca a fost o mare valoare pentru toate inaripatele, dar si idolul tuturor gainilor :((