Cum am spus si in postarea anterioara, daca e ceva insemanat la scola nu voi ezita sa il impartasesc cu voi :) :**
Azi am avut o vizita de milioane la care nu ma asteptam :))
Fratele unei colege, in varsta de 5 ani, ne-a asistat la toate orele, relaxandu-ne prin propria lui prezenta...
De cum am intrat pe usa...am salutat :)) pana nu am ajuns la banca mea nu l-am observat fiind acoperit de ,,un paravan'' de fete care mai de care intrecandu-se sa ii faca pe plac :) 

A avut numai de invatat de la ,,unchiul Raul'' =D...cum sta treaba cu fetele si despre amoru' fierbine :))

                        Pentru o zi am avut si eu, din nou, 5 ani...,,matza prinsa si matza ascunsa'' nu puteau sa lipseasca, creendu-i atmosfera familiara de la gradinita :D
                        Unii si-au amintit sa coloreze laba unui catel :)), altii au depus efort sa il arunce cat mai sus( la baietel  ma refeream :))) si pot spune ca nici nu se plictisea foarte repede, de remarcat sunt cuvintele ,,mai vreau, mai vreau; felevetzel si cacatoresc'' =))

                       Din pacate distractia nu a putut continua, a trebuit sa plece acasa :((...si urma ora de edu' :))...apropooo...cata energie pe colegii mei :) :*** !!!
Era sa ,,indoim '' de cateva ori geamul clasei de lanaga ,,terenul de volley''...dar era incapatzanat si deloc flexibil...=)) asa ca l-am lasat in pace :))
                       In rest...toate bune si frumoase...voi reveni in curand cu alte postari si va multumesc ca ati avut rabdare sa imi cititi toate ,,lucrusoarele'' pe care le-am scris...Mwah :***